• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podanie na stanowisko TestModeratora
Nick z serwera:  Borens
Imię: Mateusz
Ile czasu możesz poświęcić na moderowanie (godziny): 4-12h
Na jakim trybie można Cię spotkać najczęściej: CaveBlock
Czy byłeś/aś kiedyś w administracji, na innych serwerach: Tak, do niedawna pełniłem funkcję helpera jednak postanowiłem zrezygnować by spróbować swych sił tutaj.
Znajomość języka polskiego (1-10): Z racji, że jestem obywatelem Rzeczypospolitej moja znajomość języka polskiego jest dobra, potrafię się wypowiedzieć jednakże nie chciałbym oceniać tego w skali 1-10 ponieważ nie będzie to obiektywna ocena.
[b]Edit 1: Na żądanie moderatora DzejPiYT dodaję nieobiektywną ocenę 8/10     [/b]
Przedstaw się: A więc nazywam się Mateusz mam 15 lat oraz gram w minecraft'a od 5 lat. Interesuję się tworzeniem oraz programowaniem robotów jednak dopiero raczkuję w tej dziedzinie.
Dodatkowe umiejętności: Nie mam pomysłu co tu napisać, w skrócie jestem beztalenciem 
Dlaczego, to Ciebie mamy wybrać: Myślę, że jestem dobrym kandydatem na funkcję moderatora, ponieważ jestem już doświadczony, znam cały regulamin i taryfikator oraz znam prawie wszystkie komendy przeznaczone dla administracji. Inną moją zaletą jest to, że bardzo lubię pomagać graczom oraz zawsze gdy jest okazja robię wszystko co w mojej mocy by pomóc nowym osobą.
Co chciałbyś/abyś dodać od siebie jako wkład w rozwój serwera? :Mam do zaproponowania wiele zmian oraz nowości które moim zdaniem zmieniły by serwer na lepsze jednak o tym napisze w innych wątkach.
Czy posiadasz komunikator głosowy TeamSpeak 3, sprawny mikrofon oraz słuchawki?: Oczywiście Big Grin 
Czcionka trochę razi w w oczy. Niestety, ale nie podałeś znajomości języka w skali 1-10, więc jestem na nie!
(03-14-2019, 07:47 PM)DzejPiYT napisał(a): Czcionka trochę razi w w oczy. Niestety, ale nie podałeś znajomości języka w skali 1-10, więc jestem na nie!